francuskieklimaty.pl

Częste pytania

Najczęsciej zadawane pytania :
Gdzie znajdę Wasze sklepy?

Serdecznie zapraszamy do sklepów :
-w Kole 62-600 , ul. Toruńska 104 (biały budynek  z czerwoną cegiełką  i kutym balkonem , w oknach dekoracje wnętrz )
-w Kłodawie  62-650 ,ul. Toruńska 50 ( duży , szary budynek z napisem Park Handlowy - należy wjechać w pasaż za bramą ) . 
  gdzie na przestrzeni ponad 700 m2 ( Koło ) i prawie  2000 m2 (Kłodawa )  znajdziecie Państwo cały przekrój towarów do wystroju i urządzania wnętrz  w każdym stylu . Warto odwiedzić oba sklepy gdyż asortyment jest różny . 
Godziny otwarcia sklepu w Kole  :
pn-pt . 9.00-18.00
sob.  9.00-14.00
Godziny otwarcie sklepu w Kłodawie :
pn-pt . 9.00-17.00
sob.  9.00-13.00
UWAGA ! ODBIÓR ZAREZERWOWANYCH MEBLI MOŻLIWY TYLKO W DNI OTWARCIA SKLEPÓW ( W ZALEŻNOŚCI GDZIE JEST ODBIERANY TOWAR) - PRZYNAJJMNIEJ GODZINĘ PRZED ZAMKNIĘCIEM SKLEPU -WAŻNE ! 

 

Jak wygląda proces renowacji mebli ?

KAŻDY MEBEL PRZECHODZI DOGŁĘBNĄ , WIELOETAPOWĄ RENOWACJĘ :
-oczyszczenie do drewna (piaskowanie , szlifowanie) zapewniajace dobra przyczepność farb , lakierów
-impregnowanie drewna aby przezyło w dobrym zdrowiu :) kolejne 100 latek
-nakładanie podkładów , gruntowanie
-malowanie ciśnieniowe zapewniające równomierne , estetyczne nałożenie farby
-stylizacja
-lakierowanie lakierami ekologicznymi , akrylowymi
-woskowanie

Bazujemy wyłącznie na meblach ZDROWYCH , bez robactwa typu korniki . Do renowacji używamy preparatów , farb , lakierów z wysokiej półki cenowej , ekologicznych .


Czy wasze meble są bielone ?

Nie , jesteśmy wielkimi przeciwnikami tzw.bielenia  gdyż kładziemy nacisk na dobre wykonanie mebli , dlatego nasze meble nie są bielone ( nałożona rozwodniona farba na nieoczyszczony mebel małymi nakładami pracy i srodków pieniężnych z dużym ryzykiem małej przyczepności farby  ) ale przechodzą dogłębną renowację (patrz wyżej ) .



Jak meble są zabezpieczone i jak je należy pielęgnować ?

Wszystkie meble są lakierowane ( akryl półmat ) oraz woskowane . Zabezpiecza to meble przed brudzeniem oraz podwyższa ich odporność na wilgoć .
Tak zakonserwowany mebel należy przecierać suchą szmatką , lub delikatnie wilgotną przy większych zabrudzeniach .
W przypadku blatów  - lakier nakładany jest wielokrotnie od 5 (np. komody ) do 10 warstw (stoły) . Lakier nie zabezpiecza blatów przed wysoką wilgotnością , dlatego rozlane płyny należy natychmiast wytrzeć . Lakier nie zabepiecza przed wysoką temperaturą - należy stosować podkładki w przypadku gorących przedmiotów , talerzy , szklanek ...

UWAGA! TOWARY DREWNIANE A W SZCZEGÓLNOŚCI WOSKOWANE MUSZĄ ODDYCHAĆ ! przechowywanie mebli bez dostępu do powietrza  ( np. owinięte folią  , nie oddychającym materiałem itp... ) moze powodować uszkodzenia począwszy od zawilgocenia i pleśnienia poprzez zmianę koloru farby.


Czy zamki są sprawne ? Czy są klucze ?

Wszystkie meble mają sprawne zamki oraz dostępne klucze w ilości opisanej w ofercie .


W jakim wieku są meble ? Z czego są wykonane ?

Meble w przeważającej mierze są w wieku 50-70 lat . Zdarzają się eksponaty 100 i więcej  letnie  a także młodsze - w wieku ok. 30 lat . 
W 90 % przypadków meble są drewniane  lub fornirowane drewnem . Najczęściej jest to dąb lub orzech .
Wszystkie meble cechuje niezwykła solidność wykonania , piękna, artystyczna  snycerka , wysoki kunszt stolarski .
Wszystkie meble to eksponaty  wartościowe  , które prócz walorów estetycznych oraz użytkowych są również  dobrą inwestycją . 
Nierzadko zdarzają się także meble unikatowe .


Czy wzory mebli są powtarzalne .?

Każdy z mebli jest towarem niepowtarzalnym , jednakże w niektórych przypadkach  zdarzają sie towary podobne - jezeli poszukujesz konkretnego modelu - pytaj . Są jednak wzory , ktore nigdy się nie powtarzają ( np. robione na zamówienie ) , dlatego jeśli jakiś wzór szczególnie przypadł do gustu to najlepiej go zakupić - może już nigdy się taki nie pojawić .



Czy możliwy jest dowóz mebli ? W jakiej cenie ? 

Tak , współpracujemy z solidna firmą transportową , która w bezpieczny sposób dowiezie meble do Państwa . Cena uzależniona jest od odległości .
Do  wyceny transportu prosimy podać nazwę miejscowości wraz z kodem pocztowym . Zazwyczaj cena transportu jest taka sama bez względu na ilość zakupionego towaru - opłaca się zrobić większe zakupy .


Czy wystawiacie paragony , rachunki , faktury ?

Tak , jesteśmy legalnie działajacą firmą , wystawiamy paragony fiskalne rachunki uproszczone oraz Faktury Vat (nie wystawiamy FV na meble i dodatki   antyczne  po renowacji - na to wystawiamy rachunek uproszczony  , na resztę wystawiamy FV ) 



Czy jest możliwe wydanie towaru w weekend po zamknięciu sklepu ?

Nie 


Czy jest możliwe wysłanie mebli kurierem ?

Tak , mniejsze meble możemy wysłać przesyłką kurierską - wycena   wysyłki  po uzyskaniu informacji co mamy wysłać .
Wszystkie paczki pakujemy bardzo solidnie ( profile styropianowe , przekładki kartonowe , wypełniacze ) , przesyłki są ubezpieczone.
Kupujący powinieni  sprawdzic zawartość paczki przy odbiorze  . W razie uszkodzenia spisac protokół szkodowy z kurierem .
Szczegółowe informacje wysyłamy na maila w dniu wysyłki - klient ma obowiązek zapoznania się z tymi informacjami.


Czy w przypadku zakupu mebli wielkogabarytowych typu szafa , łóżko,  mebel jest rozkładany ? 
Co z montażem ?

Wszystkie  większe szafy 3-5 drzwiowe   ( z wyjątkiem zlicowanych szaf z serii Prowansja )  i wszystkie łóżka są rozkładane do transportu i wniesienia do mieszkania . Do każdego mebla wydajemy szczegółową instrukcję montażu wraz z niezbednymi srubami do montażu . Zlożenie mebli zg. z instrukcją jest niezwykle proste i trwa kilka minut . 
Istanieje także możliwość rozkompletowania mniejszych mebli typu komody , witryny aby zmniejszyć ich ciężar do wnoszenia np. w bloku .
W tym celu można zdemontować drzwiczki i szuflady  i zamontować je spowrotem w mieszkaniu .


Czy meble można wstawić do ogrodu  ? 

Nie , meble należy stosować tylko  w pomieszczeniach . Meble są drewniane , drewno pracuje przy zmiennych warunkach pogodowych i cieplnych . 
Narażajac meble na zmienne warunki musimy liczyć się z możliwością wystąpienia pęknięć , rozsychania itp.


Czy można negocjować ceny ?


Ceny proponowane w ofertach są cenami hurtowymi , oferujemy towar eksluzywny w bardzo atrakcyjnych , najniższych  cenach  jakie możemy zaproponować . Jednak podchodzimy elastycznie do transakcji i przy większych zakupach , oraz w przypadku stałych klientów możemy negocjować ceny . Wysokość rabatu uzależniona jest od wartości zakupów i od konkretnego modelu  mebla . 


Czy można otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach bez sprawdzania na stronie ?

Oczywiście . Wszystkie nowości  w meblach umieszczamy  regularnie na naszym profilu na Facebooku .
Zaproś nas do znajomych ( zakładka Facebook )   , obserwuj nas i  otrzymuj  powiadomienia  o nowościach . 


Czy możliwa jest rezerwacja towaru (zaliczka )   i póżniejsza zapłata  np. przy odbiorze ?
Nie ma takiej możliwości . Towar należy opłacić w całości zg. z przesłanym potwierdzeniem zamówienia   i dokonać odbioru  w terminie max. 30 dni od zamówienia .